Szarvas Isten

Sátánista eszmélkedések

Meditációs Program

Lefordítottam Hooded Cobra Főpap meditációs programját.

A program hamarosan felkerül. Minden gyakorlatról összegyűjtöttem és átnéztem a magyar fordításokat, a JoS oldalán jelenleg elérhető szövegek szerint. Amihez nem volt fordítás, ahhoz készítettem. Begyűjtöttem a hangfájlokat is, majd sorban felrakosgatok ide mindent.

Auratisztítás

Sátáni Rózsafüzér

SURYA mp3

RAUM mp3

R-PÖRGETÉS mp3

Védelmező Aura

Sátáni Üres Meditáció

Teljes jógalégzés

Könnyű csakrapörgetés

Alapozó Meditáció

A Harmadik Szem kinyitása

THAUM mp3

A Hatodik Csakra kinyitása

YAUM mp3

Hatha Jóga Sátánistáknak

Hatha Jóga Sátánistáknak eredeti angol (a képek miatt)

A koronacsakra kinyitása

BJÖRK mp3

MAUM mp3

A torokcsakra kinyitása

HAUM mp3

A szívcsakra kinyitása

AUM mp3

Napfonat csakra kinyitása

A keresztcsonti csakra kinyitása

VAUM mp3

Váltott orrlégzés

A gyökércsakra kinyitása

LAUM mp3

Alap gerinc krija

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szarvasisten.blog.hu/api/trackback/id/tr2016716506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Szarvas Isten

A blog témája a Spirituális Sátánizmus. A szerző elkötelezett Sátánista, aki saját tapasztalatait és gondolatait osztja meg a Szarvas Isten útjáról.

Friss topikok

Archívum

süti beállítások módosítása